SIBUK DENGAN DUNIA BARU

Wah!! dah bersarang dah blog aku. Dua minggu lebih tak tulis blog. Maafkan aku cik blog (suka hati je aku jatinakan blog aku hihi). Dalam sebulan ini aku agak sibuk dengan minat aku. Aku dah jatuh cinta dengan dunia perniagaan. Zaman sekolah dulu dan zaman adalah juga aku belajar perniagaan,usahawan dan akaun bagai secara teori dan masa kena jual-jual kat u aku pun just banyak main-main sebab dalam group akau ada senior tersangat rajin. Memang respect, sebab aku jarang jumpa lelaki terlajak rajinnn. Maka sebagai junior aku dengan kawan-kawan tolong sikit je hehe..


Esok jelah aku tulis panjang lebar dengar jayanya sambil blogwalking. Niat nak share cara jana pendapatan tanpa modal dan jana pendapatan dengan modal rendah walaupun aku pun masih baru belajar tapi tak salah berkongsi ilmu, Mana tau dapat tolong pembaca blog ini yang masih belajar tapi nak cari duit lebih.Aku pun baru tahu yelah masa study dulu aku ni perabih duit je..nyesal pulak kalau aku ni ada kesedaran diri masa aku poket tengah penuh baik buat modal je.Namun apakan daya nasi dah basi cehh..nite uoll.

SIBUK DENGAN DUNIA BARU

You Might Also Like

0 comments