Jumaat, 21 Julai 2017

Pearl White Serum

.


Harini aku nak kisahkan tentang Pearl White Serum by nizaahassan. Pearl White Serum ni sangat lah wangi bau ala-ala pati rose. Lagipun salah satu bahan Pearl White Serum ni terdiri daripada white rose. So, memang wangilah. Aku sangatlah suka calit-calit Pearl White Serum kat muka aku sebab utamanya wangi dan bila sapu-sapu kat muka rasa lembut ja.


Pearl White Serum


INGREDIENT:

Pearl
Vitamin C
Rose White
Collagen


FUNCTIONS:

Whitening
Moisturizer
Anti Aging Acne and Scar
Pigmentation.

Ok, kandungan Pearl White Serum sebanyak 10ml. Tak silap aku harga dalam RM25. Nak tahu detail bolehlah usha ....

INSTAGRAM:
nizaahassan

Pearl White Serum


So, tak salah iktiar untuk dapat kulit cantik dan flawless... ehee...




.

Show comments
Hide comments

1 ulasan:

  1. serum best sikit dari krim sebab cepat serap. pape pun kena rajin tepek kan hehe baru lawoo..

    BalasPadam